onsdag 9 november 2011

En tiger i stan

Sara och Elmer skulle på barngrupp i Svenska Kyrkan igår så eftersom jag inte hade något bättre för mig så passade jag på att gå och titta på Australian Opens inspelsdag innan jag skulle jobba nattpass. Hade i alla fall en rätt trevlig dag bland alla golfnördar med jättelika kameror.

 Tiger till vänster tittar på när Dustin Johnson laddar.

 Grönfärgad sand för att fylla i slagmärken


Under nattpasset efter blev det en hel del jobb. Det började nästan direkt med en brand i ett proppskåp i norra Bondi sen efter det var larmklockan aldrig riktigt tyst. På grund av ett åskväder som svepte över staden var det väldigt mycket larm om vattenskador, träd över väg och automatlarm. I dag har jag inriktat mig på lite vila och återhämtning inför kvällens nattpass.
På de här krokarna hängde inte kläderna särskilt ofta igår.

1 kommentar: